Lastejalatsite hulgimüük Mida peaksite enne ostmist teadma
weestep
0
Valitud
Komplekte: 0
Üldine: 0.00 €
Lipp
Lastejalatsite hulgimüük
Lastejalatsite hulgimüük

Tarbijaõigustest

Tarbijate õigused

Mida on vaja teada enne ostmist

Kui ostate kauba või teenuse ELis, peab kaupleja esitama teile enne ostmist selge, õige ja arusaadava teabe kauba või teenuse kohta.

See lepinguline teave peaks sisaldama järgmist:

Toote Esiletõstmine

Koguhind koos kõigi maksude ja lõivudega

Saatmiskulud ( vajaduse korral) - ja muud lisakulud

Makse -, tarne-või täitmiskorraldus

Kaupleja isikut, aadressi ja telefoninumbrit

Lepingu kestus (vajaduse korral)

Osa sellest teabest ei pruugi olla vaja selgesõnaliselt esitada, kui see on kontekstist selge, näiteks poe riiulil kuvatava toote omadused.

Kui ostate veebis, telefoni teel, postimüügikataloogi kaudu või edasimüüjatelt, peate enne ostmist esitama ka järgmised üksikasjad:

Kaupleja e-posti aadress

Kõik riigipõhised laevanduspiirangud

Õigus tühistada 14 päeva jooksul

saadaval müügijärgsed teenused

vaidluste lahendamise mehhanismid

Kaupleja Müügiregistri Number

Ettevõtja kutsenimetus ja KÄIBEMAKSUANDMED (vajaduse korral)

Kutseliit, kuhu kaupleja kuulub (vajaduse korral).

Nende ostude puhul peaksite meeles pidama, et te ei pea maksma saatmis-ja muid kulusid, mida pole eelnevalt teavitatud.

Lepingud peavad olema kirjutatud lihtsas ja arusaadavas keeles ega tohi sisaldada ebaõiglasi lepingutingimusi.

Mõnes EL-i riigis ei kehti õigus saada oma tellimuse kinnitust, selle tühistamist ja muid juriidilisi nõudeid otsast lõpuni ostudele, mille väärtus on alla 50 euro.

Ostu kinnitus

Kui olete ostnud midagi muud kui Päris Pood - näiteks veebis, telefoni või kataloogi teel -, peate saama oma tehingu kohta kirjaliku kinnituse. Kinnitus peab olema paberkandjal või pikaajalises vormis, näiteks e-kiri või sõnum teie isiklikule kontole kaupleja veebisaidil - tingimusel, et saate seda säilitada ja et kaupleja ei saa seda ühepoolselt muuta.

Digitaalne sisu

Internetist digitaalse sisu ostmisel, näiteks muusika või video allalaadimisel või voogesitamisel, kehtivad konkreetsed teabenõuded. Enne ostu sooritamist tuleks teid teavitada ka sellest, kuidas sisu töötab sobiva riist - / tarkvaraga(koostalitlusvõime) ja selle funktsionaalsusega, sealhulgas sellest, kas sisu kasutamisele kehtivad geograafilised piirangud ja kas privaatsed koopiad on lubatud.

 

Müügijärgne telefonisuhtlus

Kauplejad, kes pakuvad tarbijatele müügijärgseid telefoniliine, peaksid veenduma, et kõned tasutakse baashinnaga. Kauplejatel on keelatud nõuda tarbijatelt lisatasu telefoniliinide kasutamist, et taotleda või esitada kaebusi oma ostu või Lepingu kohta.

Ostmine ELi mittekuuluvatelt internetikauplejatelt

ELi eeskirjadest tulenevad tarbijaõigused kehtivad tavaliselt ka ELi-väliste internetikauplejate ostude puhul, mis on suunatud ELi tarbijatele. Siiski võib teil olla raskusi oma õiguste kaitsmisega väljaspool ELi tegutsevate ettevõtjate eest.

Hinnakujundus ja maksed

Ühendkuningriigi otsus tugineda ELi lepingu artiklile 50: lisateave

Kui ostate kaupu või teenuseid ELis, tuleks teid selgelt teavitada koguhinnast, sealhulgas kõikidest maksudest ja lisatasudest.

Veebiostude puhul peate selgelt kinnitama-näiteks nuppu klõpsates -, et teate, et tellimuse esitamine tähendab maksekohustust.

Kui soovite teha veebimakset rohkem kui 30 eurot, peate kasutama vähemalt kahe autentimiselemendi kombinatsiooni, näiteks:

Midagi, mis teil on (näiteks mobiiltelefon või kaardilugeja) ja midagi, mida teate (PIN-kood või parool)

Midagi, mis teil on (mobiiltelefon või kaardilugeja) ja midagi, mis teil on (sõrmejälg)

Midagi, mida teate (PIN-kood või parool) ja midagi, mis olete (teie sõrmejälg)

See muudab teie maksed turvalisemaks ja turvalisemaks.

Lisatasu Kaardi Tasud

ELi kauplejatel ei ole lubatud krediit-või deebetkaardi kasutamise eest lisatasusid võtta. Ainsad erandid sellest reeglist on American Expressi / Diners Clubi kaardid ja äri-või ettevõtte krediitkaardid, kus selle asemel esitatakse arve teie tööandjale. Kui kasutate neid kaarte, võidakse teilt siiski tasu võtta, kuid see summa ei tohi ületada summat, mis kauplejale teie makse töötlemiseks tegelikult maksab.

Te peaksite teadma, et kui maksate muus ELi vääringus kui eurodes, võib teie teenusepakkuja siiski nõuda valuuta konverteerimise tasu, kui kasutate oma kaarti teises ELi riigis.

Lisateenuste Tasu

Peate nõustuma mis tahes kaupleja taotletud lisamaksega, näiteks ekspressvedude, kingituste pakendamise või reisikindlustusega.

Kauplejal ei ole lubatud teilt nende teenuste eest tasu võtta, välja arvatud juhul, kui olete need selgelt valinud. Eelnevalt märgitud märkeruudu kasutamine kaupleja veebisaidil ei tähenda nõusolekut, seega on teil õigus sellisel viisil saadud makse tagasi maksta.

Hinnadiskrimineerimine

ELi kodanikuna (käesoleval juhul 28 ELi liikmesriiki Island, Liechtenstein ja norra) või elanikuna ei saa te ELis kaupu või teenuseid ostes maksta kõrgemat hinda ainult oma kodakondsuse või elukohariigi tõttu.

Kui ostate kaupu ELis veebist, võivad hinnad riigiti või sama saidi erinevates versioonides erineda, näiteks saatmiskulude erinevuste tõttu. Kui aga ostate internetist ilma piiriülese saatmiseta - näiteks kui ostate internetist midagi, mille kavatsete kaupmehelt või ise kaupluselt ära võtta -, peaks teil olema juurdepääs samadele hindadele ja eripakkumistele kui selles ELi riigis elavatel ostjatel, ei saa te maksta rohkem ega jääda ilma võimalusest midagi osta lihtsalt sellepärast, et elate teises riigis.

Kaupleja ruumides osutatavate teenuste ostmisel kehtivad samad reeglid, näiteks kui ostate lõbustusparki sissepääsupileteid, broneerite hotelli, rentite autot või kui ostate elektroonilisi teenuseid (näiteks pilveteenused või veebisaitide majutamine), on teil õigus pääseda juurde samadele hindadele kui kohalikel ostjatel.

Autoriõiguste kaitse, nagu filmid, e-raamatud ja muusika, on sageli hõlmatud erinevate litsentsilepingutega erinevates riikides. Nii et teil ei ole alati juurdepääsu samadele toodetele sama hinnaga kõigis ELi riikides.

Käibemaksu tagastamine

Kui tulete väljastpoolt ELi, on teil õigus saada ELis viibimise ajal ostetud kaupade eest käibemaksu tagasimakset, kui kaup esitatakse tollile 3 kuu jooksul pärast nende ostmist koos käibemaksu tagastamise dokumentidega. Tavaliselt valmistab need ette müüja, kuigi kuna skeem on vabatahtlik, ei osale kõik müüjad. Mõned riigid kehtestavad toetuse saamiseks minimaalse ostuhinna.

Internetist ostmine teisest ELi riigist

Erieeskirju saab kohaldada, kui ostate kaupu teisest ELi riigist teie elukohariiki toimetamiseks. Kui ettevõte, kellelt ostate, müüb teatud väärtusega kaupu teie riiki, kus kaup tarnitakse, ei saa ta käibemaksu küsida riigis, kus te ostu sooritasite. Selle asemel peavad nad kohaldama käibemaksu riigis, kus kaup tarnitakse-sihtkoha käibemaksu. Iga ELi liikmesriik määrab sellise piiriülese müügi maksimaalseks summaks 35 000 eurot või 100 000 eurot. See tähendab, et enamik ELi piires tarnivaid suuri veebipoode peab kohaldama sihtkoha KÄIBEMAKSUREEGLIT.

Telekommunikatsiooni -, ringhäälingu-ja elektrooniliste teenuste käibemaksu võetakse riigis, kus te elate (riigis, kus te elate, kus teil on alaline aadress või kus te tavaliselt elate), mitte riigis, kus te teenust ostate. Neid eeskirju kohaldatakse nii ELis kui ka väljaspool seda ostetud teenuste suhtes.